lördag 30 juni 2007

Vad var det grisen sa?

Jo enligt slaktaren sa grisen grymt...eller kåtlett.....
Slaktarhumor är roliga saker det säger matten men jag vet inte om jag håller med. Matten är i alla fall här och hälsar på mig i helgen och vilar upp sig efter en hård arbetsvecka. Hon har lite ont i sina händer efter att ha hållit för hårt i allehanda hjärtan och huvuden. Hon säger att hon inte riktigt lärt sig att låta kniven jobbba ännu....och fan vet vad hon ska åstadkomma för skador när hon lärt sig detta......
Hörde henne prata något om att kirurgi med förskärare i stället för skalpell vore visan för framtiden.....man kan bli mörkrädd för mindre, eller hur!?!

Matten och moster har varit på hundutställning hela dagen men jag och Yatzie stannade hemma och mysade med Helena i stället. Dock kanske jag ska få följa med dem i morgon för då är det mina artfränder som ska ranta runt i ringen.

Inga kommentarer: