tisdag 16 december 2008

Matten gör sig julfin.....

Oj oj vad jag har studerat matten göra sig julfin i kväll och även erbjudit mig hjälpa till men det ville hon inte?!? Det rakades ben (eller rättare sagt höggs ned en hel skog för långkalsonger är tydligen inte tillräckligt isolerande) och färgades kalufs. Jag menade att hon kunde passa på och färga in dom där ögonbrynsprickarna som hon säger bara syns i starkt solljus. Jag höll mig nära nära och puffade med nosen men icke så nicke....
Att jag också länge erbjudit mig hjälpa henne träna bort dom där tiotal kilona hon lagt på sig av sitt bearnaissås-beroende de sista åren, har inte heller fallit i god jord men kanske 2009 kan passa......så blir du riktigt julfin till nästa jul matten......
Leia har även lovat att matten kan få dela lightfoder med henne......nobelt va!

Inga kommentarer: