torsdag 25 december 2008

God fortsättning på er!

Jultomten visade sig vara en mycket trevlig gubbe och jag var inte rädd alls. Hade dock lite svårt att fatta det där med paketöppning men roade mig kungligt med att riva julpapper jag hittade på golvet i små små bitar. Här i Jämtland är det supert med härlig snö och massa spring. Gammelkusinen Skorpan som är en pudeldam i bästa ålder är också spännande men ack så avvaktande mot mig men jag fortsätter med mina små trevanden så ska vi se om hojn inte tinar upp vad det lider. Idag stiftade jag också bekantskap med fenomenet sprak vilket var lite skumt men va fasen...jag fick springa så tummen upp från mig. Det var moster Helena som sparkade med mig och matten har också lovat att vi ska ut på en längre tur vad det lider. Även Leia trivs i snön och med lediga dagar. Nej nu vankas det snart middag för hundar små...med leverpastej, kalvsylta och prinskorv ryktas det....mums.

Inga kommentarer: