lördag 6 december 2008

Kan man få byta storasyster?

Glad i hågen fick jag efter en biltur träffa matte och syrran Leia igen men tydligen var vår återförening inte hellt uppskattad från syrrans håll. Fy bubblan vad elak och läskig hon kan vara. Bästa att hålla sig på avstånd...men jag fick hål på kärringen i alla fall.....och matten på min sida.....he he
Kommer att sakna mostrarna och Yatzy jättemycket men vi ses ju snart igen när vi ska göra mormor Lallas tillvaro till ett helvete över jul. Tills dess har matten lovat att vi ska träna och lära oss massa spännande nya saker. Tydligen är reklampauser något som går att utnyttja?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Det var väl inte så kul att komma hem och få storstryk.....Lillmatte och lillhusse läste Din blogg och inbjöd Saga att vara här hos mig om Din matte inte har tid någon gång !
Själv sprang jag just in i elstängslet hos hästarna ikväll och liten Signe blev så spak så spak ! Tassarna bara värkte och det riktigt fräste om dom. Fy bubblan. Hästarna uppskattar heller inte mina försök att sätta fart på dom. Gamla ponnyn Bollen, 35 år ,försöker hota mig genom att jaga mig och hugga efter mig. Jag hinner förstås alltid undan även om det varit nära ögat några gånger, hm.
Vi älskar Din blogg och tittar nästan dagligen efter något roligt som Du och Leia berättar. Extra roligt att Du Saga har en blogg eftersom Matte under mina första ensamma veckor utan syskonen nästan dagligen sa -Nej nu får vi nog åka och köpa Saga till Signe !!
Glöm inte att tigga till Dig en tårta på julafton när vi fyller 11 månader !
Vov Signe