lördag 28 juni 2008

Huva vad det bränner

Jodå kräkset slutade under gårdagskvällen men "senapen" fortsatte att spruta under natten. Ni skulle bara veta vad det körde till i min lilla mage med jämna mellanrum. Om matten somnat till väckte jag henne genom att pipa och skaka i barngallret vi har för sovrumsdörren. En gång lyckades jag också ta mig över gallret och ta sikte på skrivbordet under vilket jag tänkte lägga av en laddning....... matten kom dock skuttande efter och tillsammans rusade vi ut på gräsmattan i stället för avfyrning.
Under dagen har det varit lite lugnare och jag känner mig mycket piggare....till Leias stora förtret. Hon menade att jag gott kunde vara trött några dagar till......
Fortfarande har jag några små genomkörare när vi är ute men livet leker igen!

Inga kommentarer: