torsdag 31 maj 2007

Trist är bara förnamnet....

Gamla tentor, pizza, smulpaj....ja matten med kompisar verkar ha haft en givande dag men vad med mig!?!
Min hundkompis Dida och jag fick besked om att ligga lugnt och stilla under bordet men vi lyckades i alla fall få igång mattarna en stund.....Dida uppskattade nämligen inte att jag försökte lägga beslag på ett av hennes ben.....och jag uppskattade inte att hon talade om detta för mig......
Som sagt lite action blev det i alla fall även om det var av "oönskad" sort....ha ha

Ser fram emot morgondagen då matten lovat att den tråkiga perioden är över och vi skall ut på kuligheter igen.....om det bara slutar regna vill säga annars tror jag hon får aktivera mig inne i stället. Det vräker nämligen ned ute och jag gillar inte att bli blöt och frusen. Visst jag har en chick galonoverall att ta på mig men saknar sydväst och tretorn så ruggit blir det likaväl.

Inga kommentarer: