tisdag 29 maj 2007

Nu är lugnet slut....

Det här med bloggande verkar lite spännande tycker jag så tänkte att även jag skulle delge världen mina tankar och funderinger med jämna mellanrum framöver. D.v.s när jag hinner mellan mat, sömn, träningspass och lek med någon av mina favoritråttor.... Även hundar gillar råttor nämligen!
Min matte har under lång tid försökt övertyga mig om att jag är en apportör av naturen men jag anser att de som inte går att äta - har inget i min mun att göra. För några veckor sedan kom hon dock hemdragande men några kattleksaker som både luktade gott och lät lite roligt så har släppt lite på mina principer....bara för att vara henne till lags så klart.

Hon är föresten ack så tråkig just nu matten. Hon påstår att hon måste läsa till någon slags tenta....låter utomordentligt dumt tycker jag! Har försökt kråma mig på avstånd och även fysiskt försökt få igång henne men utan att lyckas. Hon har dock lovat att vi ska ta en långsväng senare i kväll vilket jag ser fram emot.

Inga kommentarer: