söndag 2 september 2007

Ännu är jag torr bakom öronen....nästan.....

Matten har hotat hela helgen men att jag ska bada men ännu har det inte blivit av. Misstänker dock att jag inte klarar mig undan så mycket längre för öronen har spolats och torkats två gånger idag vilket brukar vara ett säkert tecken....
Dock har det regnat lite idag och himlen var ack så mörk i eftermiddags vilket matten inte brukar uppskatta inför hundbad. Kan inte förstå varför hon envisas med att jag ska vara så ren som möjligt så länge som möjligt.....

Annars är det ok med oss. Matten har nu börjat sitt nya liv säger hon. Sittningen i torsdags var trevlig men hon såg för tokig ut kärringen med stormönstrad klänning inköpt på myrornas. Varken moderiktig eller vacker men väldigt mycket matten.....pust....
Träningskort är inköpt också och första passen inbokade till veckan. Helt ok för mig så länge hon inte inskränker på vår tid tillsammans!

Inga kommentarer: