tisdag 29 mars 2011

Stora planer....

Det ryktas att matten har stora planer för liten Saga..... Förra veckan var vi på nått som hette handling-kurs där jag skulle vara tyst och snäll och bli petad på rumpan och böja bakbenen i konstig vinkel medan matten höll mig i läppen....??? Matten ska tydligen gå på nästa träff utan mig eftersom jag är på kollo. Undrar jag vem som ska handla henne? Målet med ovan är tydligen nått som heter utställning och det ryktas att vi ska göra debut i nått som kallas ringen, jag hoppas på boxningsringen, om några veckor. Ryktas även att matten anmält oss till nybörjarkurs i agility så får vi vara med på den så är det bäddat för syskon-kamp i hopp, skutt och snubbelmatte...eller hur syster Signe!?! Blir alldeles trött av alla rykten för det pratas även om jaktträningshelg och lydnad/bruks....ja ja visst kan det bli lite korsdrag i skallen av mindre men hur matten skall orka hänga med, det kan jag bara inte begripa.....

Inga kommentarer: