söndag 27 mars 2011

Jamtland jamtland jamt o standut....

Som vanligt köpte Leia och jag en lång lång bilresa och sov gott större delen av vägen. Väl framme välkomnades vi av mormor Lalla med köttbullar!!!!! När vi stannade nästa gång var vi på Hökstigen och då brast det för mig helt. Jag blev så glad att jag bara skrek och sprang och hade alls inte tid att kissa (vilkte Leia så klart fixade på några röda) för jag bara ville in till bästaste Bobba!!!! Jag var dock tvungen att vara lite försiktig med Bobbs för han var nyopererad men mysa kunde vi i alla fall....och mys Moster bjöd på våfflor till våffelöronen.....livet fulländat alltså! Idag packade matten ihop sina saker men vår ryggsäck stod kvar. Jag hade nog velat följa med matten men Leia höll sig på lite avstånd och ville nog helst vara kvar....och hon fick rätt. Vi ska våldgästa mormor Lalla ett tag då matten ska på kurs. Dessutom ryktas det att jag ska på nått som kallas utställning när hon kommer tillbaka.....visst vi var på nån slags kurs här i veckan där man skulle vara tyst och snäll och böja på bakbenen....men jag är skeptiskt!

Inga kommentarer: