torsdag 17 mars 2011

Salong dåligt glid och tålamod har haft öppet

Idag har matten varit ledig så vi stack iväg på skidtur över lägdorna runt byn. Dåligt glid hade matten men jag hade bara roligt jag.....så roligt att matten var tvungen att låta mig springa lös för jag var vi vägen med mina volter och kullerbyttor i drivorna tyckte hon.
Leia var måttligt road men roade sig så gott hon kunde och spankulerade iväg dit näsan ledde. Vi fick t.o.m. vända och leta efter henne en gång.
Vi var ute i drygt 2 timmar och matten var ganska mör på slutet men efter en stunds vila var det dags för den där satans salongen att öppna igen....så där lagomt till solen gått ner och klippning sker i mörker med tveksamt resultat. Både Leia och jag tyckte det killade ovanligt mycket idag och hade svårt att vara stilla. Mattens tålamod var inte heller det bästa....

Inga kommentarer: