lördag 19 september 2009

Vilken dag....

Efter en morgonkiss på gräsmattan, frukost och sedvanlig efter-maten-vila bar det av ut på joggingtur....superduperkul!!!! I början hade jag lite bråttom men förstod snart att det var sida vid sida vi skulle springa matten och jag. Leia lunkade på nånstans långt bakom och matten var lite sur på henne vilket jag tyckte var ganska kul.
Sedan blev det lunchpromenad med pudeln Vilda och henned matte Carina och lillmatte Rebecka. Mycket trevliog och att detta sedan följdes upp med eftermiddagssväng med Monika och Snoddas gjorde ju inte direkt dagen sämre.....

1 kommentar:

Syster Signe sa...

Hej kära syster Yster och tant Leia ! Jar haft en mysig helg med svamp och bärplockning i skogen. Åt blåbär som bara attan ända tills matten upptäckte att jag åt dom direkt ur hennes hink...bekvämt och bra tyckte jag, men blev förpassad ut i skogen för att plocka mina egna bär. Längtar så förskräckligt efter Er flickor, alla fyra, kan ni inte komma ner för bara lite mys och skogspromenader med lite spårning ?
Lite bus och rackartyg skulle inte heller sitta fel...
Vov o puss Signe