fredag 8 maj 2009

1:a gången ...om inte annat för i år..

Oj vad mycket kuligt jag har varit med om sedan sistens.....
Första cykelturen: matten vinglade hit och dit med mig i springern och leia som extra broms
Första inlines-färden: moster förbarmade sig över liten Saga men var tveksam till att det skulle gå men ack vad hon bedrog sig för jag sprang så snällt vid sidan och aktade mig noga för grillorna. Nu gäller det bara att få matten att köpa ett par också så att vi kan ut och glida ihop i sommar.
Årets första sim-tur: ÄNTLIGEN tänkte jag och kastade mig i pickesjön eller vad den nu heter. Kallt var det men vem bryr sig?

Löper för fullt till Leias stora glädje. Hon leker gärna med mig helt plötsligt och nu har matten återvänt också från det där slakteriet.....men innebär inte det att vi snart ska åka hem till Uppsala??? Tråkigt men blir säkert bra där hemma också.....matten har pratat om annalkande MH (vad det nu kan betyda) och någon slags tävling som både jag och Leia ska få vara med på. Jag hoppas på grenen: springa fort och länge. Leia önskar sig grenen: korvring på tid.

Inga kommentarer: