måndag 2 februari 2009

Tur man är söt......

Jag har nämligen blivit utnämd till 2008 års fotomodell i springerklubben Uppland/Västmanland! Tur att moster Helena lyckades få fast mig på bild i flygande fläng:
http://www.springerupplandvastmanland.com/

Att jag sedan för en stund sedan bara råkade hänga i gardinen så att mattens fina fönsterlykta gjorde en volt och gick i tusen bitar på golvet........det kan väl hända den bästa eller...?!?

I övrigt flänger jag vidare så att tramdynorna blöder på skaren och har utvecklat ett stort intresse för spännande spår i markerna. Då sätter jag av i överljudsfart och skiter fullständigt i mattens frenetiska pipblåsande.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Saga! Nästa gång du kommer hit kanske jag vågar pussa på dig oxå, inte bara på Leia!
Tess-katten i huset brevé