måndag 2 februari 2009

Den som gapar över mycket....

Härom kvällen var det benätardags och jag fick ett vanligt hudfärgat runt ben emedan Saga fick ett sånt där smaskigt vitt. När monstret tappade koncentrationen och så klart efter att jag ätit upp mitt eget, snodde jag även hennes......
Allt var frid och fröjd men matten reagerade över att jag gick runt med benbiten i munnen...så brukar jag inte göra..... Efter ett tag lutade jag ned mig i soffan fortfarande med benet "väl" placerat i mungipan. Då tyckte matten att det var dags för närmare undersökning...... Jag visste mycket väl att hörntanden satt hårt fast i benet men tyckte att situationen var rätt trevlig då ben även går att suga på. Detta höll matten inte med om utan med våld skulle benbiten tas bort. Ja ja låt gå för det då....nästa gång gapar jag efter mycket igen!

Inga kommentarer: