tisdag 20 januari 2009

Man kan få mardrömmar för mindre....

När lilla monstret flyttade hem till oss investerade matten i en blå plastbädd som inte var så skadlig. Ett antal dynor/kuddar har gått åt och min Bia-bädd saknar vid det här laget stoppning i två hörn och silvertejpas eftersom.....
Hur som haver....jag tycker att plastsängen är ganska skön för den är precis lagom stor för en springerdam att kura ihop sig i....men vad händer?!?
Jo i går kväll hade jag positionerat mig där och i 10 min fick jag morrande hålla lilla monstret på avstånd då hon tydligen också hade tänkt sig denna sovplats. Till slut röt matten ifrån och släckte ljuset. Jag hann precis slumra till när fanskapet smyger sig fram på min rumpsida och på två röda lyckas tråckla sig ned vid sidan av mig...TRÅNGT....men jag flyttar mig fan inte!

Inga kommentarer: