lördag 24 januari 2009

Hurra, hurra, hurra....

Idag är ingen vanlig dag för det är Sagas födelsedag....så sjöng moster Lena så fint för mig på telefonen. Har haft en fin födelsedag med apporteringskurs i skogen. Jag var så klart hur duktig som helst även om jag tog ett ärevarv.... eller två.... varje gång jag fick tag på dummien. Matten skötte sig riktigt bra också och vi fick beröm av våra eminenta instruktörer.
Vidare har vi firat med gräddfil som jag slickade i mig i små små slick med stor njutning emedan Leia inhalerade smeten. Sprutgrädde har också serverats direkt på golvet och för en stund sedan fick vi diska mattens hallon-skål. En höjdardag således och ser fram emot nya äventyr i morgon.
Hoppas att ni syskon också haft en riktigt bra födelsedag och syster Signe ditt förslag om träff tycker jag är TAGET!

Inga kommentarer: