onsdag 15 oktober 2008

Oh vad lugnt och skönt

Moster Lena var gullig nog att ta med sig vilddjuret i söndags så nu är det bara matten och jag här hemma. Vi får två härliga veckor på tu man hand.....men eftersom matten går på ambulansen får jag också mysa med andra underbara människor....och djur.
I måndags hämtade vår kompis Mariette mig och hemma hos henne finns ju kattrackar´n Tess och spännande kaninen Selma. Matten gick jour hela natten så jag hade god tid att pussa på dem alla. Idag har jag fått vara hos våra underbara grannar Dragos, Erika och Gimli (Azlan inte hemma) på eftermiddagen. Trevligt värre ska ni veta och de har lovat förbarma sig över mig resten av veckan också.
Matten trivs bra på ambulansen och tror nog att det kan bli distriktare av henne vad det lider.

Inga kommentarer: