lördag 29 oktober 2011

Debut på officiell utställning

Idag har jag debuterat på riktigt i vänstervarv på SSRRK´s utställning i Boden. Det gick riktigt bra med "very good" som betyg och fin kritik. Domaren sa att det som gjorde att jag inte fick toppbetyg var att mitt förbröst inte var tillräckligt utvecklat?! Det är klart med mina "belgian blue-lår" så kanske förväntningarna var höga... Således hotar matten med däckdrag och backträning framöver och inte mig emot så länge det bjuds lite raj-raj också...
...och så måste matten lära sig trimma för det är lite sent att samma morgon upptäcka att byxorna bak är våldsamt olika....vänster lår såg nästan dubbelt så tjockt ut bakifrån....fy på dig matten!!!!
Hur som helst firade vi med en rejäl promenad. Många snörbollskast på fotbollsplanen och dopp i först bästa skitigaste lerhål!

Inga kommentarer: