fredag 15 april 2011

....lida pin....

Idag var salong "ska det så ska det...och kliar gör det" haft öppet igen. Vårskitig Saga fick klor, tassar ja hela kroppen effilerad. Leia klarade sig med tassarna och Skorpan behövde bara sätta klorna till. Lite blodvite blev det och så klart på stackars lite Saga men det märkte jag inte. När jag så trodde att faran var över kommenderades jag ned i källaren för kattvask. Ganska skönt faktiskt att bli av med lite grus och damm. I morgon ska jag tydligen göra debut i utställningsringen. Ranta runt i ringen.....ska det va nån mening med det? Matten säger att det blir bra passivitetsträning för mig att sitta och vänta bland alla andra och att målet för dagen är att inte bli utskickad direkt....vi får väl se vad jag kan hitta på...ha ha

Inga kommentarer: