onsdag 19 maj 2010

Strömsunds semester

Helgen som var hade vi kuligt besök hemma i Svensbyn då mormor Lalla, Skorpan, Moster och bästaste Bobba hälsade på. Tyckte dock att det var lite oförskämt att vi blev utslängda från vårt sovrum och jag gjorde idoga försök att öppna dörren...
Nåväl Leia och jag lånade ut jätte-sacko-säcken till mormor och så gjorde vi henne sällskap i den också. Leia är ju lite fin i kanten så hon lade sig på kanten men jag, jag lade mig ovanpå tanten jag. Ska det va så ska det!
På söndagsmorgonen skulle dom åka hem till Jämtland och då passade vi på att åka med. Matten ska nämligen på nån kurs kommande vecka och då behövde vi husrum....och bättre husrum finns inte. Jag har hjälpt till med ogräsrensning och allehanda trädgårdsfix...mer eller mindre uppskattat...he he

Inga kommentarer: