tisdag 4 november 2008

Jag kan bara inte......

Matten blir allt hårdare och ställer helt orimliga krav på en liten liten tjej som mig. Hur i helvete kan hon förvänta sig att jag ska kunna sitta eller ligga stilla när det springer i benen och syn- samt luktintrycken pockar på??????
Fick i alla fall leka lite med "bitch-terriern" Fanta och super Svante på lunchen idag och Leia sa inte nej till en kort brottingsmatch på eftermiddagen. Man får vara glad åt det lilla och matten lär väl lessna snart......he he

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst ställer Din (och min )matte för stora krav på oss, vi är ju bara pyttesmå valptrasor fortfarande....Matte såg ett förskräckligt hundprogram om uppfostran på TV häromkvällen och vid frukosten sa hon till husse att hon måste bli lite strängare mot Signe !!!Jag höll öronen stängda och låtsades sova.
Matte berättade för mig att det ska komma nya små valpar på Konungsund till jul, men inte kan väl dom någonsin ta våran plats. Jag tror alldeles säkert att S-kullen är bäst .Vad tror Du Saga ?
Vov Signe