söndag 26 augusti 2007

Äntligen hemma.....men fan vad tyst och tomt det är

Efter en trevlig visit med god mat och mys hos vår familj i Vrena, är vi nu tillbaka i Uppsala för ytterligare ett läsår (för mattens del vill säga).
Jag fick totalknäck i lurarna...eller rättare sagt massor av spännande dofter i snoken direkt jag hoppade ur bilen och var inte ett dugg intresserad av matten som tjatade och hotade...ha ha

Var väldigt tomt i lägenheten men ganska skönt trots allt att vara hemma. Kommer nog att sakna mostrarna och Yatzy jättemycket dom närmaste dagarna, speciellt när matten går på skolan i morgon bitti och jag ska roa mig själv några timmar....kanske jag ska ta och hitta på nått jävulstyg.....he he

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig massor lilla Leia peia. Charmtroll! Det känns väldigt tomt här utan dig. Hälsa till din matte också. Ge henne en riktigt blöt Leia puss från mig.