torsdag 7 augusti 2008

Semester blues

Jag har haft en härlig semester eftersom kusin Yatzy tvingats underhålla lilla pirayan i nästan en hel vecka. Hon var inte odelat positiv till sitt uppdrag men gjorde sin plikt till missnöjt ljudade. Jag nyttjade dock min selektiva hörsel och märkte ingenting......
Vi spenderade ett par dagar i en stuga i Fjällora med bad (ja t.o.m. jag simmande lite efter övertalning från moster), bus och lata stunder. Mattarna klättrade också på stockar uppe bland trädtopparna utan att ramla ned men bra svettiga va dom när dom kom tillbaka.
Min nacke och öron har nästan hunnit "läka" men efter ett par dagar ensam med fanskapet igen svider det på nytt. I och för sig är jag för tillfället ganska förtjust i det lilla bokstavsbarnet för jag löper för fullt och är inte så noga vem jag bjuder ut mig till.......

Inga kommentarer: