torsdag 24 juni 2010

Oboy vilket vacker väder...

Oj oj oj vilken härlig dag vi har haft idag! Lång morgonpromenad och sedan hela långa härliga dagen ute på baksidan med matten. Det serverades märgben, mängder av bollkast, letning av köttbullar, lite men ack så lite vila och så mera bollkast. Att matten kallar det hela för träning det skrattar jag mest åt och drägglar lite på henne som svar.
Jag körde så pass hårt i värmen att jag tillslut var tvungen att gå in och lägga mig en stund. Matten kom och letade efter mig den tokan för hon trodde jag hade hoppat över staketet och rymt.
För Leias del har dagen mest spenderats i skuggan under mattens solstol men märgbensgnagning och köttbullsletning var hon med på i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej flickor ! Long time no see.....eller hur dom nu säger i vårt gamla hemland Good old England. Ni verkar ha det toppen uppe i midnattsolens förlovade land.Så fina och nyputsade ni ser ut på bilderna. Själv är jag småsur för mattarna har hotat med ett midsommarbad i morgon!Blää!Stormatten påstår att jag lagt på hullet och skall cykelmotioneras. Bussigt att skylla på lilla mig när hon knappt fick igen dragkedjan på sina jeans i morse !

Önskar Er alla en riktigt mysig midsommar Vov och puss SysterSigne med familj