fredag 18 januari 2008

Shit också......

Här har jag lullat runt i godan ro och inte ens lyssnat med ett halvt öra på mattens tjat om att jag inte lyssnar och att jag dessutom ser för taskig ut. Det börjar närma sig löp nämligen och inför vinterlöpet tappar jag en massa päls och det som blir kvar är fjunigt och upprättstående. Förutom min förkärlek för de härliga bruna högarna.....

Borde ha dragit öronen åt mig härom kvällen när matten försvann in på badrummet för att färga sitt eget hår och mycket riktigt i går börjades det......
Först dyker öronrensflaskan fram ur mattens ficka efter eftermiddagspromenaden. Sedan blev man placerad i ryggläge för pedikyr och klippning av alla fyra fötter. Trodde i min enfald att det då var över men icke.......stora klippmaskinen skulle också användas.....
Tur att matten ska jobba i kväll för fan vet vad hon hade hittat på annars?

Inga kommentarer: